שיפור האנגלית שלכם בקלי קלות

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

לא בטוחים בכישורי האנגלית העסקית שלכם? מתחמקים מניהול שיחות באנגלית? תשמחו לדעת שאתם לא לבד, רבים מאנשי העסקים ועובדי ההייטק חוששים מאנגלית עסקית ומתנהלים בהססנות שפוגעת בתדמית המקצועית שלהם. תהיו אתם חכמים יותר ותשקיעו בפיתוח יכולת שצפויה לקדם באופן משמעותי את הקריירה שלכם. מועמדים בעלי כישורי אנגלית גבוהים עם דגש על אנגלית עסקית זוכים לביקוש רב בכל התחומים. רוצים לשפר את האנגלית שלכם בשיטת לימוד מהירה? רונית ארזי היא מורה מנוסה לאנגלית שמתמחה בלימוד אנגלית עסקית במרכז. בין התלמידים של רונית ארזי תפגשו בכירים, עובדי הייטק, דיפלומטים ואנשי עסקים מובילים.

איפה כדאי ללמוד אנגלית עסקית במרכז?

התוצאות הטובות והמהירות ביותר בלימוד אנגלית עסקית מושגות בלימוד פרטני. אנגלית עסקית במרכז לעובדים בכירים או עובדי הייטק במשרה מלאה כדאי ללמוד במתכונת של שיעורים פרטיים. ההתקדמות שלכם תהיה מהירה כאשר תכני הלימוד מותאמים בדיוק לתחום העיסוק ולצרכים נקודתיים. כך למשל, ניתן למקד את השיעורים בהכנה לראיונות עבודה, פרזנטציה, ועידה, פגישה עסקית עם משקיעים. שיעור אנגלית פרטי יכלול סימולציות של שיחה במטרה לאפשר לכם להגיע אל פגישת העסקים מלאים בביטחון.

אנגלית עסקית עם מבטא ישראלי

אם אתם חוששים מהמבטא הישראלי שלכם ומנסים להסוות אותו, דעו שאין בכך כל צורך. אנשי השיחה שלכם יודעים שאתם ישראלים ומבינים אתכם היטב. מבטא זר טבעי לחלוטין בכל מצב בו אדם מנהל שיחה בשפה שאינה שפת האם שלו. אל תתנו לחשש מפני מבטא לגרום לכם להימנע מתקשורת עסקית באנגלית או לפגוע בתחושת הביטחון שלכם.

לדבר אנגלית עסקית בביטחון

על מנת שתצליחו להרשים אחרים בכישורי האנגלית העסקית שלכם אתם צריכים להיות בטוחים ביכולת שלכם. לימוד אנגלית עסקית במרכז מחזק באופן משמעותי את תחושת המסוגלות של עובדי הייטק, אנשי עסקים ובכירים. לאחר מספר שיעורים עם רונית ארזי עובדים שנהגו להתחמק מכל תקשורת מדוברת או כתובה בשפה האנגלית מוצאים את עצמם יוזמים שיחות ומתנדבים לנהל תכתובות באנגלית או להעביר הדרכות.

מעוניינים לשפר במהרה את כישורי האנגלית העסקית שלכם? רוצים להרשים את כולם באנגלית עסקית מדוברת בפגישה הבאה? חייגו עכשיו אל רונית ארזי לתיאום שיעור וקבלת פרטים נוספים.

שיפור האנגלית שלכם בקלי קלות
מאמרים
לימוד אנגלית מדוברת

הדיבור הוא אמצעי תקשורת עתיק ביותר. עוד לפני שהתחילו לכתוב, תקשרו בני האדם בעזרת הדיבור ורק בהמשך החלו לעשות שימוש

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support