לימוד אנגלית ברמה גבוהה באמצעות מורה מצוינת

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

רמה גבוהה של אנגלית עסקית חיונית למימוש הפוטנציאל המקצועי שלכם. כיום כאשר כמעט לכל חברה ישראלית יש קשרים בינלאומיים, יכולות טובות באנגלית משדרגות באופן משמעותי את היכולות המקצועיות שלכם, תורמות לקידום מהיר, באות לידי ביטוי בשכר ובעיקר, הופכות אתכם למועמדים מבוקשים בשוק העבודה. רוצים לשפר את רמת האנגלית שלכם? רונית ארזי היא מורה לאנגלית עסקית עם הרבה ניסיון, תוצאות שמדברות בעד עצמן, היבט תדמיתי, מסלול שמתאים לבכירים ואפשרות ללימוד אנגלית בזום.

איפה כדאי ללמוד אנגלית עסקית?

על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר במהרה עליכם לדעת לבחור נכון קורס אנגלית עסקית שמבטיח יחס אישי לכל תלמיד, זמינות ומורה עם ניסיון ספציפי בהוראת אנגלית עסקית. חשוב להבין שקורס אנגלית עסקית הוא לא עוד קורס אנגלית רגיל. על השיעורים בקורס שמתמקד בכישורים עסקיים להיות מותאם לצרכים שלכם ומכוון למימוש הפוטנציאל המקצועי. רונית ארזי היא מורה מנוסה, מקצועית ומסורה. הרזומה שלה מתבסס על המלצות רבות של תלמידים קודמים עם דגש על אנשי עסקים בכירים.

מה לומדים בקורסי אנגלית עסקית?

  1. שיפור אוצר מילים
  2. פרזנטציות
  3. תכתובת עסקית באנגלית
  4. שיחות רשמיות
  5. שיווק ומכירות
  6. יזמות עסקית
  7. שרות לקוחות
  8. שיחות במסיבות קוקטייל
  9. ראיונות עבודה

ועוד.

קורס מקצועי בהתאמה אישית יקדם אתכם לשליטה במונחים מקצועיים רלוונטיים, יפתח ביטחון עצמי בשיחות ונאומים, ישפר את כושר הביטוי בכתב ובעל פה. קורסים פרטיים ניתנים להתאמה אישית מבחינת לוח הזמנים כך שאתם לומדים בזמן שנוח לכם ובקצב שלכם.

קורס אנגלית שפותח לך דלתות

יום עבודה רגיל כולל היום ברוב המקצועות החופשיים ובעיקר בתחום ההייטק המבוקש תכתובות בשפה האנגלית. אם אתם מוצאים את עצמכם מתחמקים מתכתובת באנגלית או מתביישים ברמת האנגלית שלכם – כדאי לכם לשפר את היכולות שלכם לפני שהקריירה שלכם תיפגע. אנגלית עסקית ברמה גבוהה היא דרישת בסיס במשרות בכירות בכל התחומים. קורס מקצועי של אנגלית שמתמקד באנגלית עסקית יצליח להניב תוצאות מהירות. בתוך זמן קצר כבר לא תתחמקו עוד מתכתובת או שיחות באנגלית. חייגו עוד היום לקבלת פרטים נוספים ותיאום שיעור ניסיון בבית הספר לאנגלית עסקית של רונית ארזי.

לימוד אנגלית ברמה גבוהה באמצעות מורה מצוינת
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support