למה כדאי לקחת קורס אנגלית עסקית?

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל ישראלי שניסה לנהל שיחה רשמית באנגלית הבין מהר מאוד שיש שפה מסוימת מאוד שבה משתמשים בשיחה כזאת, ושאם אינכם שולטים בה התשובות שלכם נשמעות מחוספסות מדי. קורס אנגלית עסקית מיועד לתת לכם בדיוק את הידע שנחוץ לכם כדי לנהל שיחה כזאת, לכתוב מכתבים ומיילים רשמיים ולענות בצורה המכובדת ביותר כדי שתוכלו להגיע למטרות שלכם. רונית ארזי, מורה לאנגלית עסקית שגם צברה ניסיון אישי בתחום זה מבטיחה לכם להגיע לתוצאות המקוות בעזרת הידע שהיא מעניקה לכם בקורס זה בכל הרמות.

למה נחוץ קורס אנגלית עסקית?

  • ניהול התקשורת הבין אישית שלכם עם אורחים מחו"ל יכול להשתפר פלאים כאשר תדייקו את השפה שלכם ותדעו לענות בצורה אלגנטית ומתוחכמת יותר. זה בדיוק מה שמצופה מאנשים שמנהלים מגעים ברמה בינלאומית והאכזבה מכך שלא מצליחים לדבר ברמה כזאת משתקפת גם במידת היענות נמוכה לפניות שלכם.
  • מכירות תלויות לא רק בתרגום נכון של שפה מילולית ולא מילולית של הלקוחות הפוטנציאליים, אלא גם במענה נכון. אם יש לכם את כל הידע כיצד לנהל משא ומתן עם לקוחות בעברית אבל אינכם יכולים לתרגם אותו לאנגלית עסקית אתם מאבדים אחוז ניכר של המכירות שיכלו להיות לכם בגלל זה. קורס אנגלית עסקית ייתן לכם כלים לנהל משא ומתן על עסקאות ולסגור אותן לשביעות רצונכם.
  • שליחויות ציבוריות או דיפלומטיות מחייבות את הנציגים הישראלים לשלוט בכל הגינונים והנימוסים הנדרשים. אי אפשר לתרגם לאנגלית שפה ישראלית על הביטויים המחוספסים מדי שלה ולכן קורס כזה ילמד אתכם את החלופות המתאימות ביותר לשיחות כאלה.
  • מי שרוצה להציג מועמדות לעבודות בחו"ל משום ששוק התעסוקה מתפתח, יוכל לעשות זאת בקלות בעזרת הקורס של רונית ארזי, שבנתה אותו בדיוק לצרכים שלכם.

חשיבות ההכשרה והמיומנויות בשפה ובתרבות

חשיבות של רכישת שפה עסקית שהיא הרבה יותר מאשר שיחה של תיירים עם המוכרים בחנויות היא קריטית לכל מי שרוצה לנהל מגעים בינלאומיים. לשם כך נחוצה מורה שיש לה ניסיון בידע ובעולם העסקים שיכולה לתרגם אותו לשיעורים שמיועדים לכל מי שזקוק לכך. החשיבות של קורסים כאלה גדולה במיוחד בעולם של גלובליזציה מואצת גם בעזרת המדיה החברתית.

מאמרים
אנגלית מדוברת

כל ילד לומד אנגלית בבית הספר, ועדיין ישראלים רבים מתקשים לנהל שיחה שוטפת באנגלית כשהם נדרשים להציג מוצר חדש בפני

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support