לימוד כישורים שיפתחו לכם דלתות רבות

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנגלית עסקית מרשימה פותחת דלתות בפני אנשי עסקים, מהנדסים, עובדי הייטק, פיזיקאים, מומחים בתחום הפיננסי וגם רופאים או משקיעים. אם אתם מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית שלכם אל השוק הבינלאומי זה הזמן ללמוד אנגלית עסקית. כמה חודשים של לימוד אנגלית עסקית – מורה פרטי עם רונית ארזי יהפכו אתכם לאנשי עסקים רהוטים ומרשימים שיודעים לשכנע, להשפיע ולסגור עסקאות. רונית ארזי מרכיבה בעבור כל תלמיד תכנית הכשרה בהתאמה אישית.

מה אפשר וכדאי ללמוד בשיעורי אנגלית עסקית?

  1. תקשורת מדוברת וכתובה בסביבה העסקית
  2. שיחות עם לקוחות
  3. ראיונות עבודה
  4. ניהול דיונים, פגישות עסקים ומשא ומתן באנגלית
  5. פרזנטציות והדרכות באנגלית
  6. כתיבת דוחות באנגלית

איך לומדים אנגלית עסקית בקלות?

לימוד בקבוצות הוכח כפחות אפקטיבי בעבור בכירים, עובדי הייטק ואנשי עסקים שמבקשים לשפר במהרה את רמת האנגלית. אנשי עסקים בוחרים בשיעורי אנגלית עסקית מורה פרטי לקבלת מענה אישי ומדויק יותר. רונית ארזי מרכיבה בעבור כל תלמיד תכנית לימוד אישית לקידום מהיר ונקודתי. אתם בוחרים האם להתמקד באנגלית עסקית מדוברת, הכנה לראיון עבודה, תכתובת באנגלית וכן הלאה. כאשר הלימוד מתמקד בתכנים הרלוונטיים ביותר בעבורכם התוצאות הטובות לא מאחרות להגיע. יתרון נוסף של לימודי אנגלית עסקית מורה פרטי הוא אווירה נעימה ונינוחה. כאשר השיעור מתנהל במתכונת של אחד על אחד (רק אתם ומורה) תרגישו נוח לשאול שאלות, לטעות ולשלב מילים חדשות בסימולציות.

כיצד מזרזים לימוד אנגלית עסקית?

המפתח לשיפור מהיר של כישורי האנגלית שלכם הוא בראש ובראשונה בחירה במורה מנוסה ומקצועי. יש להתמיד בהגעה לשיעורים, להתפנות ללימוד, לתרגל ולבקש את המורה להעיר לכם על טעויות שפה. אם אתם מנהלים באופן קבוע תכתובות במשרד בשפה האנגלית ניתן להתייעץ עם המורה לגבי הסגנון וכללי הכתיבה. אנכם בטוחים כיצד להשיב לפנייה של קולגה מבלי לסכן את התדמית שלכם? התייעצו עם המורה. הקפידו לסיים כל שיעור עם מילים חדשות לתרגול ושינון.

לימודי אנגלית עסקית מורה פרטי עם רונית ארזי ממקד אתכם ביעדים רלוונטיים עם דגש על התנסות מעשית וקבלת פידבקים. אם אתם מחפשים מורה שמתחייבת להפוך אתכם לאנשי עסקים שמתקשרים באנגלית באופן עצמאי ומרשים – חייגו עוד היום אל רונית ארזי.

לימוד כישורים שיפתחו לכם דלתות רבות
מאמרים
דיבור באנגלית עסקית

לכל שפה יש שלושה רבדים עיקריים: הקריאה, הכתיבה והדיבור. ככל שעוסקים בדיבור באנגלית עסקית, הרי ברור שלא הכתיבה או הקריאה

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support