לדבר אנגלית בביטחון מלא

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנגלית היא ללא שפה השפה המדוברת והחשובה ביותר כיום. עם כמה שאנו גאים בשפה העברית הנהדרת שלנו, הרי שבהיבט העסקי ו/או הבינלאומי לאומי האנגלית תשמש אותנו ליצירת קשרים, ניהול שיחות ואינספור דברים אחרים. לימוד אנגלית יסייע לכם לשפר את התקשורת שלכם עם אנשים דוברי אנגלית ושפות זרות, תאפשר לכם להתמצא טוב יותר כאשר אתם בחו"ל בסביבה זרה עבורכם וכמובן גם ברמה העסקית. מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית חיונית גם לעובדים שכירים וגם לעצמאים ובעלי עסקים, בין אם נדרשים לדבר אנגלית עם לקוחותיהם ובין אם לצורך הבנה טובה יותר של כלים טכנולוגיים וכד'.

מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית בקלי קלות

לימוד אנגלית מעולם לא היה פשוט יותר. זה תלוי במורה הפרטי שלכם כמובן. רונית ארזי היא מורה לאנגלית עסקית, החיה את הייעוד והחלום שלה ללמד אנשים את השפה האנגלית הנהדרת, על הניואנסים והחוקים שלה, זאת כדי שיוכלו לדבר אנגלית בביטחון רב יותר ולנצל זאת לטובת מיטוב בהיבטים שונים בחייהם הפרטיים והעסקיים. באמצעות שיטות לימוד מתקדמות ואיכותיות הצליחה רונית ללמד אלפי תלמידים לאורך השנים, כולל מנהלים בכירים, עובדים בכירים במשרדי ממשלה, עובדים בחברות ציבוריות, עובדי בנקים ומנהלי עסקים לדבר אנגלית עסקית שוטפת, בצורה נכונה ומקצועית.

למי מתאים ללמוד אנגלית עסקית?

אנגלית עסקית יכולה להתאים לאנשים רבים, כמעט לכל אחד למעשה, ולאנשים הללו ספציפית:

  • אנשים המתקשים לדבר אנגלית כאשר הם טסים לחו"ל.
  • אנשים העובדים עם לקוחות המדברים אנגלית (או עשויים להיתקל בחלק מהלקוחות העשויים לדבר אנגלית) ורוצים לדבר בביטחון רב יותר.
  • אנשים הנוסעים לתערוכות ופגישות ברחבי העולם.
  • אנשים המקימים הייטק או חברה כלשהי ונדרשים בגיוס משקיעים או התנהלות מול שותפים בינלאומיים.
  • אנשים המרגישים חוסר ביטחון כאשר נדרשים לשוחח באנגלית.

תוך כמה זמן ניתן ללמוד לדבר אנגלית עם ביטחון?

בעזרת רוני ארזי תוכלו לשפר משמעותית את האנגלית העסקית שלכם ולעשות זאת אפילו במהירות. תוך מספר שבועות תוכלו לדבר יותר בביטחון עם אנגלית עסקית ברמה טובה מאוד ולשפר את הביטחון שלכם משמעותית כל פעם שתצטרכו לשוחח באנגלית.

לדבר אנגלית בביטחון מלא
מאמרים
דיבור באנגלית עסקית

לכל שפה יש שלושה רבדים עיקריים: הקריאה, הכתיבה והדיבור. ככל שעוסקים בדיבור באנגלית עסקית, הרי ברור שלא הכתיבה או הקריאה

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support