טיפים להצלחה מאת רונית ארזי

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנגלית עסקית איננה שפה קשה במיוחד ללימוד, אם כי כמו בכל שפה חדשה שצריך ללמוד חשוב להכיר גם את מכלול הניואנסים והחוקים השונים שלה על מנת לדבר בצורה תקינה ומלאת בטחון. קהל היעד של האנשים המעוניינים ללמוד אנגלית עסקית עשוי להיות קהל עסוק במיוחד, לרוב מנהלים, עצמאיים, עובדים בתפקידים בכירים, אנשים המכהנים בתפקידים חשובים ועוד. לכן קשה יהיה לשלב את לימודי האנגלית כהליך ארוך ומתמשך. לצורך כך פיתחה רונית ארזי מגוון טכניקות ושיטות לימוד מתקדמות ללימוד אנגלית עסקית במהירות ובקלות.

תוך כמה זמן נוכל ללמוד אנגלית עסקית?

לימוד אנגלית עסקית בצורה אופטימלית הוא הליך שעשוי לדרוש מכם תרגול רב ולכל הפחות כמה שבועות של תרגולים ולימוד. אצל אחרים זה עשוי לקחת מספר חודשים. לכן אם אתם מצפים ללמוד אנגלית עסקית מהיום למחר או אפילו לכנס בשבוע הבא זה יהיה מאתגר במיוחד עד בלתי אפשרי. תמיד ניתן לשפר ולשדרג את האנגלית שלכם, גם אם מדובר בטווח זמן קצר, אולם לימוד מתמשך יאפשר לכם שליטה מלאה יותר באספקטים השונים של השפה ובהיבט העסקי שלה. בין אם אתם צריכים לטוס להשקה שבוע הבא, להתכונן להעברת מצגת בשפה האנגלית, להיפגש עם משקיעה לחברת ההייטק שלכם או לפתוח סניף נוסף של העסק בחו"ל – זו ההזדמנות שלכם לקדם את הנושא בצורה הטובה והמקצועית ביותר וללמוד עם מורה פרטית לאנגלית עסקית.

מורה פרטית לאנגלית עסקית – רונית ארזי

רונית ארזי בעלת ניסיון רב שנים בתחום כמורה פרטית לאנגלית עסקית. לאורך שנות עבודתה בתחום נתקלה רונית בלא מעט אנשי עסקים, מנהלים ועובדים בתפקידים בכירים, שכאשר נדרשו לדבר אנגלית החלו להתכווץ פנימה, לחרוק שיניים ולהרגיש חוסר ביטחון. כך לאורך השנים פיתחה רונית טכניקות לימוד מתקדמות ואיכותיות ללימוד אנגלית עסקית בצורה הטובה והמהירה ביותר, כזו שתאפשר לכם לשלוט ברזי השפה ולדבר אנגלית עם ביטחון רב יותר, בצורה חלקה יותר. מתכננים נסיעה מעבר לים? רוצים לשפר את השליטה שלכם בשפה האנגלית לצרכים עסקיים? רוצים להתקדם בעבודה וזקוקים לשיעורים פרטיים באנגלית? צרו קשר ואשמח להתחיל ללמד אתכם!

 

טיפים להצלחה מאת רונית ארזי
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support