כיצד תהפכו לעובדים מבוקשים בשוק?

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

שיעורים פרטיים באנגלית עסקית יהפכו אתכם לעובדים מבוקשים בשוק העבודה. כיום כאשר אנו נדרשים לציין בקורות החיים שלנו את רמת האנגלית לא נוכל להרשות לעצמנו שלא להיות בעלי כישורים גבוהים. עבודה יומיומית שוטפת בחברות הייטק ומשרות בכירות דורשת תכתובת באנגלית, יכולת ניהול שיחה עם מונחים עסקיים ופרזנטציות באנגלית. רונית ארזי היא מורה לאנגלית עסקית שיודעת איך לשפר במהרה את כישורי האנגלית שלכם עם דגש על אנגלית עסקית, היבט תדמיתי וחיזוק הביטחון העצמי. כבר לאחר מספר שיעורים אצל רונית ארזי תרגישו מלאים בביטחון לנהל שיחה ותכתובות באנגלית.

דגשים לבחירת מורה לאנגלית עסקית

הצלחת התהליך מותנית בתיאום ציפיות, הגדרת יעדים והתאמה של מסלול הלימוד לצרכים שלכם. על שיעורי האנגלית להיות מכוונים מטרה וממוקדים במונחים המקצועיים הרלוונטיים. התוצאות הטובות ביותר מושגות באמצעות מורה לאנגלית עסקית שמרכיבה בעבור כל תלמיד תכנית לימוד אישית. מורה לאנגלית עסקית נבחר על פי המלצות של תלמידים קודמים, ניסיון, התמחות באנגלית עסקית, זמינות, מיקום גיאוגרפי, אינטואיציה.

עצות זהב ללימוד אנגלית עסקית

הצעד הראשון בדרך לכישורי אנגלית עסקית ברמה גבוהה הוא הגדרה מדויקת של יעדים ומטרות. אם הגעתם אל המורה במטרה לקדם יכולת ספציפית עליכם לציין בפנייה מה בדיוק אתם צריכים ומצפים ללמוד. מורה לאנגלית עסקית שמקפידה לבנות תכנית אישית בעבור כל תלמיד היא המפתח לקידום מקצועי מהיר. עם מסלול לימודים ממוקד בהתאמה אישית התוצאות ניכרות כבר לאחר תקופה קצרה.

לא לפחד מטעויות

לימוד שפה מחייב אתכם בתרגול רב כאשר במהלך התרגול מותר ואפילו כדאי לטעות. אפשרו למורה לתקן אתכם בחופשיות ואל תתביישו לשאול שאלות. עדיף שתטעו במהלך השיעור ולא מול לקוח, משקיע או קולגה. הגדירו לעצמכם יעדים ראליים, שלבו אותם בתכנית הלימודים ותחזקו את תחושת הביטחון עם הצלחות קטנות יומיומיות.

על האווירה בקורס והמערך כולו להיות מותאמים לאורח החיים שלכם. יש להקפיד לקבוע את השיעורים בשעות בהן המוח שלכם מסוגל לקלוט מידע חדש. שימו לב שאנכם קובעים את השיעורים בסוף יום עבודה מתיש. לא מוצאים את הזמן להגיע לשיעור אנגלית? חייגו אל רונית ארזי ותגלו מורה לאנגלית עסקית עם אופציה ללימוד בזום.

כיצד תהפכו לעובדים מבוקשים בשוק?
מאמרים
לימוד אנגלית מדוברת

הדיבור הוא אמצעי תקשורת עתיק ביותר. עוד לפני שהתחילו לכתוב, תקשרו בני האדם בעזרת הדיבור ורק בהמשך החלו לעשות שימוש

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support