הגיע הזמן לשפר את האנגלית !

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

החלטתם שהגיע הזמן לשפר את יכולות האנגלית שלכם? המליצו לכם על לימודי אנגלית עסקית במרכז? לפני שאתם מתחילים חשוב שתדעו מהי אנגלית עסקית ומדוע היא כל כך חשובה להתקדמות הקריירה שלכם. כישורי אנגלית גבוהים פותחים בפניכם אפשרויות תעסוקה, קידום ופיתוח קשרים עסקיים. היכולת לנהל תקשורת עסקית שוטפת באנגלית הופכת אתכם לאנשי העולם הגדול. רוצים לדעת איך אנגלית עסקית יכולה לעזור לכם? רונית ארזי היא מורה מנוסה לאנגלית שמציעה שיעורים פרטיים לאנשי עסקים, עובדי הייטק ובכירים. השיעורים מחזקים את תחושת הביטחון העצמי, מקדמים את התדמית המקצועית שלכם ומגלים עולם חדש של תעסוקה והזדמנויות עסקיות.

לימודי אנגלית עסקית במרכז לבכירים

קיימים לא מעט מקרים בהם עובדים בכירים מתקשים בניהול תקשורת עסקית בשפה האנגלית. הבשורה הטובה היא שאפשר לרכוש את כישורי השפה במהירות תוך שמירה על דיסקרטיות. איש מעובדי המשרד או ההנהלה לא יידע שאתם לומדים אנגלית עסקית באופן פרטי. לימודי אנגלית עסקית במרכז אפשר וכדאי לשלב עם עבודה במשרה מלאה. התחומים הנלמדים באנגלית עסקית הם : ניהול שיחה, ראיונות עבודה, הרצאות, הדרכות, תכתובת רשמית, פרזנטציות, ניהול משא ומתן, גיוס עובדים, גיוס משקיעים, שיווק ועוד.

מדוע חשוב ללמוד אנגלית עסקית?

עולם העסקים מתנהל בשפה האנגלית בשילוב מונחים עסקיים ייחודיים. מסלולי לימודי אנגלית עסקית במרכז מעניקים לכם קיצור דרך. במקום לרכוש באיטיות שליטה בז'אנר העסקי אתם נכנסים מראש לזירה עם יכולות גבוהות ומרשימות. כיום כאשר השוק כה תחרותי אתם לא יכולים להרשות לעצמם לוותר על הזדמנות לזכות ביתרונות על פני מועמדים אחרים.

אנגלית עסקית בקלי קלות

חוששים מהקושי ללמוד שפה חדשה? תשמחו לגלות שאנגלית עסקית נחשבת פשוטה. ההתקשרות העסקית בשפה האנגלית מתנהלת על פי קודים ברורים ופשוטים להבנה. בתוך מספר חודשים של לימוד פרטני עם רונית ארזי תצליחו גם אתם להציג שליטה מרשימה באנגלית עסקית. לימוד אנגלית עסקית מתאפשר בכל הרמות. הלימוד מתבצע באופן פרטני כך שכל תלמיד מתקדם בקצב שלו ומתמקד בתוכן הרלוונטי בעבורו. מחפשים מורה לאנגלית עם שיטת לימוד שמשיגה תוצאות מהירות? חייגו עכשיו אל רונית ארזי.

הגיע הזמן לשפר את האנגלית !
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support